Spotkanie w Szafie & Ultra interview

Jak już wczesniej informowałam, w grudniu 2011 zostałam zaproszona przez Galerię BWA Design we Wrocławiu do projektu "Szafa Polska" zainaugurowanego przez Michała Niechaja
Spotkanie miało na celu przybliżenie publiczności sylwetek kilku polskich projektantów, omówienie ich działalności, przeanalizowanie  pewnych zagadnień. Wprowadzenie mody w kontekst galerii sztuki jest świetnym pomysłem, pozwalającym na poznanie jej w innym wymiarze niż pokaz mody.
To także duże wyróżnienie dla mnie i szczerze dziękuję BWA Design i Michałowi za docenienie mojego dorobku. Strona "Szafy Polskiej".  Poniżej wideo :



Wydarzeniu patronował między innymi niezależny żurnal o modzie "Ultra" na łamach którego ukazał się bardzo ciekawy wywiad ze mną pióra Martyny Nawrockiej, ilustrowany jej zdjęciami z backstage mojego pokazu s/s 2012 na Fashionweek Poland . polecam